loading...

atilahze

تورهاي لحظه آخري

بازدید : 257
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بدين ترتيب در سال 1163 ميلادي ساخت بناي جديد آغاز و در سال 1345 ميلادي ( حدود دو قرن ) خاتمه يافت و به كليسايي بسيار بزرگ و با شكوه تبديل گشت كه امروزه جزء مهم ترين جاذبه هاي گردشگري شهر پاريس محسوب مي شود. لازم به ذكر است كه تا قبل از قرن چهارم ميلادي كاربري اين كليسا، معبد غير مسيحي بوده است. كليساي نتردام

بازدید : 243
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شهر آنكارا يكي از شهرهاي بزرگ تجاري كشور تركيه به فف اقتصادي آنكارا بيشتر در زمينه هاي صنعت ، بانكداري ، حمل و نقل ، ارتباطات و گردشگري بوده است به طوري كه اين رشد اقتصادي در اقتصاد اين كشور تاثير بسياري گذاشته است. از مناطق گردشگري تور آنكارا مي توان به مقبره آتاتورك ، مسجد حاجي بايرام و ...اشاره كرد كه تعداد بي شماري از مسافران عزيز تور آنكارا مي توانند در سفر خود از آن ها ديدن نمايند.

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فرش، استكان هاي رنگي، نقاشي هاي نفتي، پارچه هايي با نماد بوتا، شيريني و مربا، سوغاتي معروف شهر باكو است كه گردشگران تور باكو مي توانند اين اشيا وخوراكي ها را خريداري كرده و به شهر خود ببرند.

بازدید : 222
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باغ ارم يكي از معروف ترين و زيباترين باغ هاي تاريخي ايران است كه در شهر گردشگر پذير شيراز واقع شده است و هر ساله گردشگران داخلي و خارجي زيادي براي ديدن آن به استان فارس مي آيند.
باغ ارم را باغ گياه شناسي شيراز نيز مي نامند.
اين باغ در شمال غرب شهر شيراز واقع شده است كه تاريخ دقيقي از زمان ساخت آن ثبت نشده اما در سفرنامه هاي مربوط به قرن دهم و يازدهم هجري توصيف هايي از باغ ارم به چشم مي خورد. همچنين اين باغ زيبا در دوره هاي سلجوقيان و آل اينجو (خانواده‌ سلطنتي در دوره مغول‌ها) پا بر جا بوده و كريمخان زند فرمانرواي ايران در دوره زنديه كوشش بسياري در جهت بهسازي و ترميم اين بنا كرد.

بازدید : 241
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رمنستان يكي از كشور هاي توريستي است كه گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. جاذبه هاي بسياري اين كشور درون خود جاي داده است و جزو يكي از كشورهاي تفريحي مي باشد. يكي از جاذبه هاي تفريحي آن در 60 كيلومتري شمال شرقي شهر ايروان (پايتخت كشور ارمنستان) قرار دارد، درياچه سوان در استان گغاركونيك و در مركز كشور ارمنستان مي باشد. اين درياچه بزرگ ترين درياچه ارمنستان و قفقاز و همچنين از بزرگ ترين درياچه هاي كوهستاني جهان است، ارتفاع درياچه از سطح دريا حدود 1900 بوده و بيش از 30 جويبار به اين درياچه راه دارند ولي تنها يك رود خانه از درياچه سوان سرچشمه مي گيرد و آن هم رود هرازدان است.

بازدید : 251
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

از جاذبه‌هاي طبيعي شهر شيراز نيز كه مسافران تور شيراز مي توانند از آنها لذت ببرند مي‌توان به آبشار كوهمره سرخي، برم‌دلك، پارك قلعه‌بندر، پارك ملي بمو، باغ پرندگان شيراز، پيربناب، چشمه جوشك، چشمه خارگان، چشمه ريچي، درياچه دشت ارژن، درياچه مهارلو، ركن‌آباد، رودخانه قره‌آغاج، روستاي قلات، كوه سبزپوشان، گردشگاه آتشكده، گردشگاه چاه‌مسكي، گردشگاه چشمه سلماني و گردشگاه هفت‌برم اشاره كرد.

بازدید : 290
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بيشتر مردم اتريش به زبان آلماني صحبت مي كنند در واقع زبان اصلي آن ها آلماني محسوب مي شود ولي اكثرا به زبان دوم انگليسي نيز مسلط هستند. اتريش متشكل از 9 ايالت مختلف ( بورگرلاند، وين، تيرول، سالزبورگ، كرنتن، فورآرلبرگ، اشتايرمارك، اوبراسترايش و نيدراسترايش) است كه بيش از 50 درصد آن را كوه هاي آلپ فراگرفته است. از شهرهاي مهم اتريش مي توان به : فيلاخ، آيزن اشتات، لئوبن، لينتس، كلاگن فورت، زالتسبورگ، اينسبروك، گراتس و وين اشاره كرد. تور اتريش

بازدید : 228
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

وقتي همراه با تور آرژانتين براي گردش به كاخ كاسا روسادا مي‌ رويد، مي‌توانيد از موزه‌ طبقه پايين ساختمان كه اطلاعات خوبي از كاخ رياست جمهوري در بوئنوس آيرس، اشياء به جاي مانده از رئيس جمهورهاي قبلي و در كل كشور آرژانتين را در خود دارد هم ديدن كنيد. در ضمن مي‌توانيد هر ساعت شاهد مراسم تعويض گارد در مقابل قصر باشيد. شايد شما هم مانند تمام توريست‌هايي كه به اين مكان مي روند فكر كنيد كه رئيس جمهور آرژانتين در اين ساختمان زندگي مي‌كند، اما كاسا روسادا فقط محل كار رئيس جمهور وقت مي باشد و محل زندگي‌ آن در لوس اوليووس (Los Olivos) در حومه‌ شهر واقع شده است.

بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هر منطقه از ايتاليا مجموعه اي از جاذبه‌هاي گردشگري است كه ناديده گرفتن آن ها غير ممكن است. از ناحيه ساحلي ريورا و كانال بزرگ ونيز در شمال تا ساحل خيره كننده امالفي و شهر خرابه پمپي در جنوب سرشار از زيبايي هايي است كه ديدن آن ها بايد براي هر گردشگري در تور ايتاليا جزو اولويت‌هاي اول باشد. هنر عالي و بناهاي تاريخي در همه جا در اطراف ايتاليا يافت مي‌شوند. علاوه بر گنجينه‌هاي هنري، ايتاليا مملو از سواحل زيبا، درياچه كوهستاني و كوه ديدني است كه به جذابيت هر چه بيشتر تور ايتاليا مي افزايد.

بازدید : 231
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قشم پر از زيبايي هاي طبيعي و بكري است كه توجه هر گردشگري را جلب كرده و باعث حيرت آنان مي شود. اين جزيره كه از زيبا ترين و حيرت انگيز ترين جزيره هاي دنيا مي باشد، در كشور ايران واقع شده و سالانه ميزبان گردشگران بسياري از جاي جاي دنيا مي باشد. هزينه سفر به قشم

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 9877
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه